Δεν θα πούμε πολλά, ένα γενικό σχόλιο αρκεί. Κύριοι υπευθυνοι όλοι μας τα λέτε πολύ καλά... η ουσία είναι η πράξη... και στην πράξη εδώ και χρόνια δεν έχει γίνει σχεδόν τίποτα...
ας αφήσουμε το οικονομικό κομμάτι που αφορά τα φροντιστήρια, αραγε γνωρίζετε τι άγχος τραβάνε τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες... τι ψυχολογική πίεση υπάρχει σε όλη την οικογένεια...μάλον όχι γιατί αν το γνωρίζατε θα πρεπε να το χατε κάνει εδώ και χρόνια. Δεν φτάνει μόνο αυτό, αλλά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όλη αυτή η πίεση βγαίνει, με αποτέλεσμα να μην γίνεται ουσιαστική δουλειά στα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Αν υπήρχε πραγματικό ενδιαφέρον για την μάθηση δε θα πρεπε να δίνεται τόση βαρύτητα στην εξεταστική κυρίως στην τριτοβάθμια. Μια ποιο πρακτική και αξιόλογη λύση είναι να δίνεται η δυνατότητα στους φοιτητές να κάνουν π.χ. κάθε μήνα μια εργασία για κάθε μάθημα με αυτά που έχουν μάθει. Έτσι και ο φοιτητής θα αποκτήσει πραγματική γνώση του αντικειμένου που σπουδάζει, και τα ιδρύματα θα γεμίσουν φοιτητές με ενδιαφέρον για το αντικείμενο που παρακολουθούν. Η αλήθεια είναι ότι ένα ποσοστό από τους φοιτητές που εισήχθει σε ένα ίδρυμα δεν παρακολουθεί στα μαθήματα, παρα μόνο στα υποχρεωτικά και εμφανίζεται στην εξεταστική, από κει ένα άλλο ποσοστό μέσω γνωστού ίσως παιρνάει τα μαθήματα και φυσικά υπάρχει και το ποσοστό των φοιτητών που διαβάζει. Είναι κάποια αυτονήτα πράγματα που δεν γίνονται χωρίς κάποιο λόγο.
Ας ελπίσουμε αυτή τη φορά η εκπαίδευση να χτιστεί με γερές υποδομές...
ας αφήσουμε το οικονομικό κομμάτι που αφορά τα φροντιστήρια, αραγε γνωρίζετε τι άγχος τραβάνε τα παιδιά που δίνουν πανελλήνιες... τι ψυχολογική πίεση υπάρχει σε όλη την οικογένεια...μάλον όχι γιατί αν το γνωρίζατε θα πρεπε να το χατε κάνει εδώ και χρόνια. Δεν φτάνει μόνο αυτό, αλλά στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όλη αυτή η πίεση βγαίνει, με αποτέλεσμα να μην γίνεται ουσιαστική δουλειά στα ΑΕΙ/ΤΕΙ. Αν υπήρχε πραγματικό ενδιαφέρον για την μάθηση δε θα πρεπε να δίνεται τόση βαρύτητα στην εξεταστική κυρίως στην τριτοβάθμια. Μια ποιο πρακτική και αξιόλογη λύση είναι να δίνεται η δυνατότητα στους φοιτητές να κάνουν π.χ. κάθε μήνα μια εργασία για κάθε μάθημα με αυτά που έχουν μάθει. Έτσι και ο φοιτητής θα αποκτήσει πραγματική γνώση του αντικειμένου που σπουδάζει, και τα ιδρύματα θα γεμίσουν φοιτητές με ενδιαφέρον για το αντικείμενο που παρακολουθούν. Η αλήθεια είναι ότι ένα ποσοστό από τους φοιτητές που εισήχθει σε ένα ίδρυμα δεν παρακολουθεί στα μαθήματα, παρα μόνο στα υποχρεωτικά και εμφανίζεται στην εξεταστική, από κει ένα άλλο ποσοστό μέσω γνωστού ίσως παιρνάει τα μαθήματα και φυσικά υπάρχει και το ποσοστό των φοιτητών που διαβάζει. Είναι κάποια αυτονήτα πράγματα που δεν γίνονται χωρίς κάποιο λόγο.
Ας ελπίσουμε αυτή τη φορά η εκπαίδευση να χτιστεί με γερές υποδομές...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου