26 Μαρ 2009

BALKANS:THE REAL FOOTBALL FACTORIES

Κάποιοι πιστεύουν ότι ο χουλιγκανισμός γεννήθηκε στην Αγγλία. Μπορεί εκεί να... πέθανε,όμως σε άλλα μέρη του Κόσμου όμως «ζει και βασιλεύει».

Hoοligans ήταν το όνομα Ιρλανδών αγωνιστών. Σήμερα, αυτό το όνομα έχει έχει συνδεθεί με φανατικούς οπαδούς που δε διστάζουν να αναπτύξουν παραβατική συμπεριφορά για την τιμή της ποδοσφαιρικής -ως επί το πλείστον - ομάδας τους.

Ανθρωποι που πέταξαν τα φθηνά εργατικά ενδύματα, πολλές φορές είναι υπεράνω κάθε υποψίας και δίνουν ραντεβού ανελέητου ξύλου...

Προσωπικά έχω διαβάσει αλλά και έχω δει την ταινία FOOTBALL FACTORY τα οποία περιγράφουν ουσιαστικά το φαινόμενο του χουλιγκανισμού,βάζοντας το μυαλό μου σε κάποιες σκέψεις…ΝΑΙ, περιγράφεται η άσχημη πλευρά του αλλά εγώ θέλησα να εισχωρήσω λίγο βαθύτερα προσπαθώντας να κατανοήσω τον πραγματικό «σκοπό» των χουλιγκανς(βέβαια δεν μπόρεσα ποτέ να κατορθώσω κάτι τέτοιο,υπάρχουν κοινωνιολόγοι,ψυχολόγοι που ασχολούνται εξ ολοκλήρου με το θέμα).

Παρατήρησα όμως ότι είναι και αυτοί άνθρωποι με τις ίδιες ανάγκες με όλους,απλά θέλοντας οι ίδιοι να ξεφύγουν από την μίζερη ζωή τους βρήκαν ένα διέξοδο,λίγο επικίνδυνο!Θεωρώ ότι έφτασαν οι ίδιοι στο σημείο "κυνήγα την ζωή,μην σε κυνηγήσει αυτή"…

Το πιο εύκολο είναι να καταδικάσεις κάποιον χούλιγκαν.Την κοινωνία όμως που δημιούργησε αυτές τις συνθήκες,πως την αντιμετωπίζεις?Θα ήθελα να πάρω το μέρος τους σε κάποια θέματα αλλά δεν γίνεται…βλέπετε θέλω και εγώ να φαίνομαι σαν το καλό παιδί της διπλανής πόρτας!..Το βίντεο είναι φοβερά χαρακτηριστικό!...


http://allostyle.blogspot.com/2009/03/balkansthe-real-football-factories.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: