29 Μαρ 2009

Το Βραβείο «Παγκόσμιας Αναγνώρισης σε Ελληνίδες και Έλληνες» του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων στην Ειρήνη Παπά

Ο Πρόεδρος της Βουλής και του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία κ. Δημήτρης Σιούφας, με ομόφωνη απόφαση των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Θεάτρου, τίμησε, σε ειδική εκδήλωση στο Μέγαρο του Κοινοβουλίου, τη μεγάλη Ελληνίδα ηθοποιό, με διεθνή αναγνώριση, κυρία Ειρήνη Παπά με το Βραβείο «Παγκόσμιας Αναγνώρισης σε Ελληνίδες και Έλληνες» για το 2009.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής, οι πρώην Πρωθυπουργοί κ.κ. Κώστας Σημίτης και Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, οι πρώην Πρόεδροι της Βουλής κ.κ. Άννα Μπενάκη ? Ψαρούδα και Απόστολος Κακλαμάνης, ο υπουργός Πολιτισμού κ. Αντώνης Σαμαράς κ.ά

Στην ομιλία της η κυρία Ειρήνη Παπά ανέφερε τα εξής:

«Σε όλη μου τη διαδρομή, μου δόθηκε η δυνατότητα να έρθω σε επαφή με το κοινό και τους καλλιτέχνες σε πολλές χώρες του κόσμου, οι οποίες με τίμησαν με διακρίσεις.

H σημερινή μου βράβευση, όμως, έχει ιδιαίτερη αξία και συμβολισμό, γιατί με βραβεύει το Κοινοβούλιο και η Πατρίδα μου.

Αισθάνομαι ότι με το βραβείο αυτό αναγνωρίζεται η δουλειά μου. Θέλω να συνεχίσω και να φέρω στο «ΣΧΟΛΕΙΟ» τις τραγωδίες και το έργο που έχω παρουσιάσει όλα αυτά τα χρόνια στο εξωτερικό.

Κύριε Πρόεδρε ,ευχαριστώ τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος της Βουλής για τον Κοινοβουλευτισμό και τη Δημοκρατία για την τιμή αυτή.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα εσάς γιατί μέσα από το βραβείο αυτό δείχνετε τη δική σας αγάπη για μας τους καλλιτέχνες. Σας περιμένω όλους στο «ΣΧΟΛΕΙΟ».

ΑΠΕ

http://citypress-gr.blogspot.com/2009/03/blog-post_4309.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: