3 Μαρ 2009

Τo blog του απολυμένου από τη ΓΣΕΕ Δημοσιογράφου για θέματα εργασίας και ότι άλλο κάτσει…

facebook1Αποκαλύπτεται η βρώμικη κατασκευασμένη απόλυση μου από την ΓΣΕΕ και τους Παναγόπουλο Πολυζωγόπουλο οποίοι παράνομα και καταχρηστικά με απέλυσαν για εκδικητικούς λόγους και όταν διεκδίκησα τα δικαιώματα μου με απείλησαν με τρομοκρατική ανταγωγή100.000 ευρώ και με στρατευμένους ψευτομάρτυρες . Και οι δύο έχοun μετατρέψει τη ΓΣΕΕ σε οικογενειακό μαγαζί με προσλήψεις συγγενών τους ανιψιών παιδιών τους . Ενώ οι ίδιοι «golden boys» του δημοσίου με ισχυρούς κανονισμούς εργασίας ήρθαν στην ΓΣΕΕ με σκοπό να μου αφαιρέσουν την εργασία που ήταν η μοναδική μου και μάλιστα χωρίς αποζημίωση μετά από 18 χρόνια εργασίας .
Παράλληλα να προωθήσουν στην θέση μου κυρίες που τις βαπτίζουν δημοσιογράφους δημοσιών σχέσεων και τις διορίζουν και στα Δ.Σ κρατικών οργανισμών ως εκπροσώπους της ΓΣΕΕ. Ενώ παράλληλα συνταξιοδοτούν και μοιράζουν χιλιάδες ευρώ σε ημέτερες υπαλλήλους την ώρα που καταχρώνται την εργασία μου και τα δικαιώματα μου 18 χρόνων στην ΓΣΕΕ .
Ακόμα και ο Γενικός γραμματέας της ΓΣΕΕ, με τον οποίο είχα άψογη συνεργασία όσο εργαζόμουν ,μου δήλωσε πρόσφατα σε δημόσια συνάντηση μας ότι δεν ήξερε τίποτα για την αγωγή των 100.000ούτε για τους ψευτομάρτυρες που είχαν επιστρατεύσει εναντίον μου και η τοποθέτηση του ήταν ανοικτή οτι είχε ζήτηση να διευθετηθεί η διαφορά, αφού η νομική μου υπόθεση που χρησιμοποίησαν ως πρόσχημα να παγιδεύσουν για την βρώμικη απόλυση μου και με τις άθλιες ανακοινώσεις σε βάρος μου έχει αποδειχθεί αβάσιμη Όμως φαίνεται ότι έχουν άλλες αόρατες συμμαχίες πλειοψηφίας μέσα στην ΓΣΕΕ και συνεχίζουν για τέσσερα χρόνια και δύο μήνες να μου υπεξαιρούν την εργασία και τα δικαιώματα μου αφού μοναδικός στόχος τους ήταν να με καταστρέψουν επαγγελματικά και οικονομικά απολύοντας όπως με απέλυσαν βρώμικα ύπουλα, άνανδρα , άτομα μισαλλόδοξα και εκδικητικά και λόγω προσωπικών συμφερόντων τους !
Άραγε ο πολιτικός τους φορέας( του οποίου στο παρελθόν υπήρξα ενεργό μέλος)τους εγκρίνει αυτές τις συμπεριφορές …
Συνεχίστε να προωθείτε το blog μου, να ενημερώνεστε για τα εργασιακά θέματα και στηρίξτε την διαμαρτυρία μου στο facebook
Γιατί η αξιοπρέπεια και ο αγώνας για ότι μας ανήκει είναι πάνω από αυτές τις βρώμικες, ύπουλες και άνανδρες μεθοδεύσεις από ανθρώπους ,που λένε ,ότι δήθεν στηρίζουν εργατικά δικαιώματα

http://www.facebook.com/home.php?#/home.php?ref=home

http://apasxolisi.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: