Ωραία ιδέα και πολύ επαναστατική,πόσο αλήθεια κρύβει όμως;Γιατί...
όντως ένα ποτήρι νες-καφέ ας πούμε κοστίζει φτηνά,μπορεί και τριάντα με σαράντα λεπτά. Όμως αυτό που πληρώνει ο καταναλωτής δεν είναι μόνο το απόλυτο κόστος αγοράς του καφέ.
Πληρώνει ότι κάποιος βλάχος προκειμένου να ανοίξει - και αυτός μία καφετέρια - πλήρωσε σε έναν απατεώνα ιδιοκτήτη καταστήματος, διπλάσιο και τριπλάσιο από το κανονικό ενοίκιο. Παράδειγμα Αμερικής και Βαλαωρίτου στο κέντρο της Αθήνας,για 35 τετραγωνικά μέτρα μαγαζί,με αντίστοιχο υπόγειο,πληρώθηκε ενοίκιο
7.000 ευρώ το μήνα και 80.000 αέρας!!!!
Ή αποφάσισε ο ίδιος βλάχος να νοικιάσει ένα δημοτικό κατάστημα και πλειοδότησε σε διαγωνισμό προσφέροντας αστρονομικά ποσά. Για παράδειγμα για τη μεγάλη καφετέρια επί της πλατείας Συντάγματος ,δεξιά όπως βγαίνουμε από το μετρό,ο Δήμος Αθήνας εισπράττει ενοίκιο 60.000 ευρώ το μήνα!!!Ενώ για την καντίνα στην Ακρόπολη πάνω από 70.000 ευρώ το μήνα!!!
Επίσης ο ίδιος βλάχος προσέλαβε διακοσμητή,αρχιτέκτονα και κατασκευαστή, που αντί να του κατασκευάσουν μαγαζί με 600-700 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο,του το έφτιαξαν με 1.000-1.200 ευρώ το μέτρο
Και πήγε και αγόρασε καρέκλα φιρμάτη για να αράζεις να πίνεις εσύ το φρέντο σου με 150-250 ευρώ τη μία (!!),άσχετα αν η καρέκλα θέλει σε δύο μήνες πέταμα...
Φυσικά για να βγάλει γρήγορα την άδεια λάδωσε δήμους-πολεοδομίες-υγειονομικό-πυροσβεστική και έτσι αντί η άδεια να του στοιχίσει 2.000 ευρώ την πλήρωσε 10.000 ευρώ και βάλε...
Πιστεύω δε χρειάζεται να συνεχίσω,έξυπνοι είστε καταλάβατε τι θέλω να πω...
Το καφεδάκι το πληρώνετε χρυσό,γιατί πολλοί μαζί παράγοντες προσπαθούν να πλουτίσουν από ένα και μόνο μαγαζί,ανεβάζοντας τα πραγματικά κόστη σε εξωπραγματικά επίπεδα και επιβαρύνοντας την τελική τιμή του προϊόντος Το ίδιο γίνεται και με τα καταστήματα ρούχων σε ακριβές πιάτσες. Δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί ένα κομμάτι πανί που λέγεται GUCCI ,κοστίζει 300 ευρώ και πάνω..;;Γιατί κάποιος πλήρωσε για να έχει μαγαζί επί της Ερμού 300.000 αέρα και 30.000 ευρώ το μήνα για κατάστημα 80 τετραγωνικών!!!
Γι αυτό καλά τα ρομαντικά μποϋκοτάζ και τα κινήματα,αρκεί να γίνονται στη σωστή κατεύθυνση. Και στην περίπτωσή μας οι κατευθύνσεις είναι πολλές και οι υπαίτιοι εξίσου πολλοί...
Γιατί αν δε βάλουν πολλοί άνθρωποι νερό στο κρασί τους,καφεδάκι φτηνό δεν πρόκειται να πιείτε ποτέ και είμαστε και σε περίοδο κρίσης...
b.n.
http://black-mail.blogspot.com/2009/04/blog-post_9739.html
Πληρώνει ότι κάποιος βλάχος προκειμένου να ανοίξει - και αυτός μία καφετέρια - πλήρωσε σε έναν απατεώνα ιδιοκτήτη καταστήματος, διπλάσιο και τριπλάσιο από το κανονικό ενοίκιο. Παράδειγμα Αμερικής και Βαλαωρίτου στο κέντρο της Αθήνας,για 35 τετραγωνικά μέτρα μαγαζί,με αντίστοιχο υπόγειο,πληρώθηκε ενοίκιο
7.000 ευρώ το μήνα και 80.000 αέρας!!!!
Ή αποφάσισε ο ίδιος βλάχος να νοικιάσει ένα δημοτικό κατάστημα και πλειοδότησε σε διαγωνισμό προσφέροντας αστρονομικά ποσά. Για παράδειγμα για τη μεγάλη καφετέρια επί της πλατείας Συντάγματος ,δεξιά όπως βγαίνουμε από το μετρό,ο Δήμος Αθήνας εισπράττει ενοίκιο 60.000 ευρώ το μήνα!!!Ενώ για την καντίνα στην Ακρόπολη πάνω από 70.000 ευρώ το μήνα!!!
Επίσης ο ίδιος βλάχος προσέλαβε διακοσμητή,αρχιτέκτονα και κατασκευαστή, που αντί να του κατασκευάσουν μαγαζί με 600-700 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο,του το έφτιαξαν με 1.000-1.200 ευρώ το μέτρο
Και πήγε και αγόρασε καρέκλα φιρμάτη για να αράζεις να πίνεις εσύ το φρέντο σου με 150-250 ευρώ τη μία (!!),άσχετα αν η καρέκλα θέλει σε δύο μήνες πέταμα...
Φυσικά για να βγάλει γρήγορα την άδεια λάδωσε δήμους-πολεοδομίες-υγειονομικό-πυροσβεστική και έτσι αντί η άδεια να του στοιχίσει 2.000 ευρώ την πλήρωσε 10.000 ευρώ και βάλε...
Πιστεύω δε χρειάζεται να συνεχίσω,έξυπνοι είστε καταλάβατε τι θέλω να πω...
Το καφεδάκι το πληρώνετε χρυσό,γιατί πολλοί μαζί παράγοντες προσπαθούν να πλουτίσουν από ένα και μόνο μαγαζί,ανεβάζοντας τα πραγματικά κόστη σε εξωπραγματικά επίπεδα και επιβαρύνοντας την τελική τιμή του προϊόντος Το ίδιο γίνεται και με τα καταστήματα ρούχων σε ακριβές πιάτσες. Δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί ένα κομμάτι πανί που λέγεται GUCCI ,κοστίζει 300 ευρώ και πάνω..;;Γιατί κάποιος πλήρωσε για να έχει μαγαζί επί της Ερμού 300.000 αέρα και 30.000 ευρώ το μήνα για κατάστημα 80 τετραγωνικών!!!
Γι αυτό καλά τα ρομαντικά μποϋκοτάζ και τα κινήματα,αρκεί να γίνονται στη σωστή κατεύθυνση. Και στην περίπτωσή μας οι κατευθύνσεις είναι πολλές και οι υπαίτιοι εξίσου πολλοί...
Γιατί αν δε βάλουν πολλοί άνθρωποι νερό στο κρασί τους,καφεδάκι φτηνό δεν πρόκειται να πιείτε ποτέ και είμαστε και σε περίοδο κρίσης...
b.n.
http://black-mail.blogspot.com/2009/04/blog-post_9739.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου