Είναι σύνηθες φαινόμενο τα σημαντικότερα εκπαιδευτικά θέματα να περνάνε εντελώς απαρατήρητα από κανάλια εφημερίδες, ραδιόφωνα. Αυτά ενδιαφέρονται μόνο για καταλήψεις από αναρχικούς ή για τυχόν εξαγγελίες για αναδιάρθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος που σπανίως γίνονται πραγματικότητα (αρκεί να αναφέρω ότι η εξαγγελία για εισαγωγή στα ΑΕΙ χωρίς εξετάσεις χρονολογείται από το 1978). Δυστυχώς, παρατηρώ το αντίστοιχο φαινόμενο και στα blog. Τα περισσότερα αναφέρονται και πάλι στην άρση ή μη του πανεπιστημιακού Ασύλου και στις «νέες» εξαγγελίες περί ελεύθερης εισαγωγής στα ΑΕΙ. Τα πραγματικά σημαντικά θέματα περνάνε από την πίσω πόρτα...
Μας ξεφεύγει το σημαντικότερο πρόβλημα της Παιδείας στη χώρα μας που είναι οι εξαρτήσεις από πολιτικά κόμματα και κοινωνικές ομάδες και η παντελής έλλειψη αξιολόγησης. Ένα πολύ σημαντικό σχέδιο νόμου που πρόκειται να κατατεθεί για ψήφιση στη Βουλή (κατάλοιπο των ημερών του Ευριπίδη Στυλιανίδη) έχει ξεφύγει από τον σχολιασμό οποιουδήποτε μέσου.
Αναφέρομαι στο σχέδιο νόμου για την εισαγωγή στη λίστα των αναπληρωτών καθηγητών, των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία στις «μαθητείες» του ΟΑΕΔ.... ((δείτε στο http://paideia-gr.blogspot.com/2009/01/blog-post_12.html τα έγγραφα)Αρκεί να αναφέρω ότι η επιλογή των εκπαιδευτικών για τις λεγόμενες «μαθητείες» του ΟΑΕΔ γίνεται με εντελώς μη αντικειμενικά κριτήρια, χωρίς μάλιστα να ελέγχεται από το ΥΠΕΠΘ. Είναι γνωστό ότι πέφτουν τρελά βύσματα για μια τέτοια θέση… Με το νομοσχέδιο που σκοπεύει να φέρει για ψήφιση στη βουλή το ΥΠΕΠΘ θα τοποθετήσει εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στη λίστα πάνω από παιδιά που παλεύουν με τίμιο τρόπο για το διορισμό. Για άλλη μια φορά η Κυβέρνηση βρίσκει τρόπο να υποσκελίσει τον ΑΣΕΠ, που για τους περισσότερους εκπαιδευτικούς αποτελεί το κύριο μέσο απόκτησης μονάδων για τη λίστα των αναπληρωτών. Το φοβερό είναι ότι αυτό το σημαντικό θέμα έχει σχεδόν αποσιωπηθεί… Πως περιμένουμε να βελτιωθεί η Παιδεία στη χώρα μας όταν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί πρέπει να χρησιμοποιήσουν βύσμα για να διοριστούν; Tι έχετε να πείτε γι αυτά κύριε Σπηλιοτόπουλε;
Μας ξεφεύγει το σημαντικότερο πρόβλημα της Παιδείας στη χώρα μας που είναι οι εξαρτήσεις από πολιτικά κόμματα και κοινωνικές ομάδες και η παντελής έλλειψη αξιολόγησης. Ένα πολύ σημαντικό σχέδιο νόμου που πρόκειται να κατατεθεί για ψήφιση στη Βουλή (κατάλοιπο των ημερών του Ευριπίδη Στυλιανίδη) έχει ξεφύγει από τον σχολιασμό οποιουδήποτε μέσου.
Αναφέρομαι στο σχέδιο νόμου για την εισαγωγή στη λίστα των αναπληρωτών καθηγητών, των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία στις «μαθητείες» του ΟΑΕΔ.... ((δείτε στο http://paideia-gr.blogspot.com/2009/01/blog-post_12.html τα έγγραφα)Αρκεί να αναφέρω ότι η επιλογή των εκπαιδευτικών για τις λεγόμενες «μαθητείες» του ΟΑΕΔ γίνεται με εντελώς μη αντικειμενικά κριτήρια, χωρίς μάλιστα να ελέγχεται από το ΥΠΕΠΘ. Είναι γνωστό ότι πέφτουν τρελά βύσματα για μια τέτοια θέση… Με το νομοσχέδιο που σκοπεύει να φέρει για ψήφιση στη βουλή το ΥΠΕΠΘ θα τοποθετήσει εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στη λίστα πάνω από παιδιά που παλεύουν με τίμιο τρόπο για το διορισμό. Για άλλη μια φορά η Κυβέρνηση βρίσκει τρόπο να υποσκελίσει τον ΑΣΕΠ, που για τους περισσότερους εκπαιδευτικούς αποτελεί το κύριο μέσο απόκτησης μονάδων για τη λίστα των αναπληρωτών. Το φοβερό είναι ότι αυτό το σημαντικό θέμα έχει σχεδόν αποσιωπηθεί… Πως περιμένουμε να βελτιωθεί η Παιδεία στη χώρα μας όταν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί πρέπει να χρησιμοποιήσουν βύσμα για να διοριστούν; Tι έχετε να πείτε γι αυτά κύριε Σπηλιοτόπουλε;
1 σχόλιο:
Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που θίγουν το σοβαρό αυτό θέμα. Δυστυχώς, κάποιοι βουλευτές φαίνεται ότι προωθούν αυτή τη "ρύθμιση" η οποία αποτελεί κατάφωρη αδικία εις βάρος των υπολοίπων.
Δημοσίευση σχολίου