17 Ιαν 2009

Από το e-reportazpress

του Νάσου Ρόγκα
Μάκη μου τι έχεις πάθει?Μάκη γιάτι?μην το κάνεις για σένα Μάκη κάντο για τα φουκαριάρικα τα blog, όλη η blog-οσφαίρα Μάκη μου σε σφυροκοπάει ανελέητα Μάκη μου, τα έχεις ξεσκίσει Μάκη μου τα άμοιρα τα ιστολόγια, του Καρβέλα οι δαίμονες Μάκη μου θα σε κυνηγάνε.Μεγαλο-mediarxis Μάκη μου τώρα εσύ να τα βάζεις με εμάς είναι δυνατόν?Μάκη θα πάθω υστερία όχι για μένα άλλα για τα χεράκια μου Μακη κουράστηκαν Μάκη μου να γράφουν συνέχεια άρθρα.
''Θλιβερέ Ιησουίτη, μισθοφόρε, σύμβουλε, ότι δεν έχεις το κουράγιο να πεις πως το «τρωκτικό σου» γεννήθηκε μέσα από το ψέμα για το ψέμα το καταλαβαίνουμε, ότι κρύβεις θέματα χάριν των ιδεοληψιών σου το καταλαβαίνουμε''
είναι λόγια αυτά Μάκη μου?δεν ήξερες Μάκη μου ότι ανοίγεις πόλεμο?δεν ήξερες ότι θα φάς επίθεση έτσι ακριβώς όπως και εσύ απλόχερα την προσφέρεις Μάκη μου?η κατάρα Μάκη μου είναι γαιδάρα και γυρνάει στον αφέντη της,Μάκη μου μήν το ξέχνας αυτό.
όχι για σένα Μάκη μου όχι για έμας,για τα computer Μάκη μου φωτιά έχουν πάρει Μάκη μου.
μία παράκληση Μάκη μου λεφτά Μάκη μου για δικαστήρια δεν έχουμε.
μετοχές δεν έχουμε Μάκη μου
στην Εκάλη δεν μένουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια: