16 Μαρ 2009

Εξαιρετικά αφιερωμένο στην Εφάρα το μοντέλο από την Ναταλία!!!

Είχατε δεν ...είχατε την τρελάνατε την Έφη μας!!!
-------------------------------------------------

Κυρία Έφη μου, νομίζεις ότι θέλει πολλά ο άνθρωπος για να ...σιουρίξει;
Τώρα εσύ πως κατάφερες και έσπασες κάθε ρεκόρ ...ταχύτητος, αυτό είναι ένα άλλο θέμα, χωρίς όμως να χρειάζεται διερεύνιση γιατί "μιλάει" από μόνο του..

Λοιπόν Έφη μου...
Πάρτο χαμπάρι. Τα πρωινάδικα, τα ...μεσημεριανάδικα, και τα ...παπαδίστικα σε ...σάλεψαν και ησύχασες.
Τι τα θέλεις ρε Έφη τα απανωτά "επισκεπτήρια" στα μοναστήρια και ειδικά σε αυτό της Σαλαμίνας;
Ποιός ...μπάτης σε στέλνει κατά κεί;
Είναι αλήθεια ότι κάποιος τάχαμ ιερωμένος παλιοημερολογίτης, σε κούφανε και σε τράβηξε κατά τη μεριά του;
Κάτσε καλά ρε Έφη. Στάνιαρε λίγο και πάρτο αλλιώς.
Είναι δυνατόν εσύ μιά πρώην νυκτόβια και "δημοτικιά αοιδός", να παραμυθιάζεσαι με το παραμικρό.
Εντάξει.!!!
Τις καθημερινές σου ...αηδίες στο γιαλί τις συγχωράμε, λόγω μεγαλοψυχίας.
Αμμμ, ετούτες τις τελευταίες κατραπακιές τι θα τις κάνουμε ρε Έφη;
Πως θα τις ξεπεράσουμε;
Έφη, το γιαλί σου έδωσε αρνητική δημοσιότητα και σε ζούρλανε τελείως.
Ρώτα και κανά γιατρό και θα δεις τι θα σου πει.
Όχι βέβαια ότι εγώ είμαι γιατρέσα, αλλά κάτι κατέχω από ...ζουρλομανδύες.
Έχω και γω στο μακρινό μου σόϊ παλαβό άνθρωπο.
Τι νομίζεις, μόνο εσύ έχεις το copyright;;;
Ρε Θώδη, όλα καλά κι' όλα ωραία. Τρέλα εσύ. Τρέλα κι' εγώ. Μέχρι ένα σημείο όμως.
Και ξέρεις γιατί στο λέω;
Να, αν βγω εγώ και δηλώσω ότι θεραπεύω τον καρκίνο - όπως και του λόγου σου - ,το "μπερτάκι" δεν το γλυτώνω.
Άσε που οι δικοί μου άνθρωποι θα ψάξουν για εφημερεύον νοσοκομείο.
Εσύ ρε Έφη, δεν έχεις δικούς σου ανθρώπους;
Σύνελθε Έφη, δεν θέλω να σου τα ρίξω χοντρά, γιατί ξέρω ότι είσαι εκ γεννετής ...ξανθιά. Αλλιώς, δεν θα το γλύτωνες το ...λιβανιστίρι.
Ρε Έφη μήπως παίρνεις τίποτα; Μην ντρέπεσαι, δεν είναι κακό. Όλοι μας έχουμε και από κάτι. Όλοι την έχουμε την ...πετριά μας.
Τώρα εγώ την δικιά σου ...κοτρώνα πως θα την αντέξω;
Έφηηηηηηη,
Προκαλείς γέλιο, κλάμα, οίκτο και ...βάλε.
Και δεν τα λέω μόνο εγώ ρε Έφη μου!
Η ίδια η μάνα σου τα είπε. Η κυρά Χρυσούλα τα είπε σε ένα πρωινάδικο.
"Βοηθείστε την κόρη μου - είπε - δεν είναι καλά, σάλεψε, τρελάθηκε, έχασε κάθε επαφή με την πραγματικότητα. Εσείς τα κανάλια την ζουρλάνατε, εσείς να την γιατρέψετε τώρα".
Παίρνω όρκο ότι έτσι είπε η ηλικιωμένη κυρά Χρυσούλα.
Τα ίδια είπε και το "γκαρντάσι" σου ο Γιώργης ρε Έφη.
Και ο Γιώργης τα είπε πιο χοντρά. Ότι δηλαδή κάποιοι επιτήδειοι βρήκαν στο πρόσωπο της αδελφής του, την κότα με τα χρυσά αυγά.
Κράτα κι' συ ρε Έφη μου κανά αυγό. Πασχαλιά έρχεται. Τι θα βάψουμε; Τις κότες;
Ξέρεις πόσο στοιχίζει το βάψιμο;
Καλά εσύ έχεις λεφτά και ...βάφεσαι, εμείς όμως;;;
Έφη, κλείνοντας θα σε μαλώσω!!!
Είναι αλήθεια ότι είπες για τη μάνα σου, ότι σε πρόδωσε για 400 ευρώ, όπως ο Ιούδας πρόδωσε το Χριστό για 30 αργύρια;
Αν το είπες Έφη μου αυτό για τη μάνα σου, κόβω φλέβες, αλλά και το ...λαιμό σου.
Καλά μωρή, πως μπόρεσες και είπες κάτι τέτοιο για τη μάνα σου;
Εεεε, θα μου πεις, αυτό είναι λεπτομέρεια. Εδώ ...θεράπευσα ολόκληρο καρκίνο της γυναίκας του Στέλιου Περπινιάδη, ενώ οι γιατροί είχαν σηκώσει τα χέρια ψηλά.
Έτσι δεν είναι ρε Έφη;
Και καλά οι γιατροί, σήκωσαν τα χέρια τους!!!
Εσύ χάθηκε να σηκώσεις ...κάτι άλλο, μπας και συνέλθεις;

Ναταλία
http://gianniotis.blogspot.com/2009/03/blog-post_3253.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: