12 Μαρ 2009

Από το my greek...

Απο οτι ειδαμε στα μεσημεριαναδικα κοβονται και τα καλλιστεια λογω οικονομικης κρισης.
Ο ΑΝΤ1 μετα απο 20 χρονια περιπου κοβει τα καλλιστεια λογω της κρισης που υπαρχει αφηνοντας ενα παραθυρο στην διεξαγωγη τους για μετα το καλοκαιρι.








Ο δραστης ειχε προειδοποίησει σε ένα chatroom για τους φόνους στο σχολειο

Ονομαζεται Tim Kretschmer, ηλικίας 17 ετών,και ειχε προειδοποίησει σε ένα chatroom τι θα ακολουθουσε πριν από τους φόνους στο Winnenden την Τετάρτη.
Ο δραστης αφου σκοτώσε 12 άτομα στο σχολείο και άλλους τρεις στην πόλη των Wendlingen,στη συνέχεια αυτοκτονησε.
Σε μια συνέντευξη τύπου,ο Υπουργός Εσωτερικών Βάδης-Βυρτεμβέργης κυριος Heribert Rech είπε οτι ο ληστής είχε μιλήσει για την επίθεση σε ένα chatroom με μια γερμανική διαδικτυακή πύλη.
Είπε ότι το μήνυμα έχει ως εξής: "Έχω βαρεθεί. Έχω βαρεθεί με αυτή την φρικτή ζωή ... Πάντα τα ίδια. Οι άνθρωποι γελουν με μένα ... Κανείς δεν βλέπει την δυναμικη μου ... Είμαι φοβισμένος.Έχω εδώ τα όπλα, θα πάω στο πρώην σχολείο μου αύριο, τότε θα κανω πραγματικά το σχολειο κολαση."
Το μήνυμα στη συνέχεια ανεφερε: "Ενδεχομένως να εχω πάει μακριά, μέχρι τα αυτιά σας να ακούσουν από μένατα νεα αύριο. Απλά θυμηθείτε το όνομα του τόπου, Winnenden."

Λακης Γαβαλας:ο ανατρεπτικος μοδιστρος...


Αντε παλι η Δρουζα... οτι εχει μεινει στο ραφι μας κουβαλαει στην εκπομπη της.Σημερα εχει τον Λακη Γαβαλα αυτον τον ανατρεπτικο μοδιστρο...
Ακουστε τι ειπε μεσα σε ολα τα αλλα ο μεγαλος μοδιστρος: Αν ημουν φρουτο θα ημουν μπανανα!
Χαθηκαν τα παραδοσιακα συκαλακια καλε,οχι για μενα αλα για τα νεα τα παιδια που σε βλεπουν και σε εχουν για προτυπο!
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ...

http://my-greek.blogspot.com/

blog tou fititi: Πραγματικά μπορεί τα star να υποστηριζει το lifestyle αλλά σε κάποια πράγματα χρειάζεται κίνημα των τηλεθεατών για τις βλακώδεις εκπομπές (και για κάποια άλλα τηλεοπτικά κανάλια), ίσως ένα μπουκοτάρισμα!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια: